I stoped using my head, using my head letting all go-o

Tumblr_m2u4w6ukx51row7lfo1_500_large
Stannade hemma från skolan idag eftersom jag hade ont i magen. Har haft ont i magen på det här sättet ofta på sista tiden, och vi har inte en aning om vad det är. Mamma undrar om det kan vara blindtarmen, men ingen läkare tror det så allt är kaoos. Och idag hade jag extra ont i magen och mådde illa så ja, jag stannade hemma. I morse gick jag upp omkring halv sju och började göra mig i ordning till skolan men hade då - som ni fattar - så ont i magen. Jag gick och la mig igen omkring åtta. Läste några sidor i en bok innan jag somnade också. Sov till omkring halv elva. Då åt jag frukost och så. Sen har jag suttit vid datorn - Twitter, Facebook, skrivit med Cissi om en sak, hahaha - och nu ska jag nog se någon film eller så. Sen funderar jag på att fortsätta plugga till NO provet vi har på torsdag. Ha en bra tisdag! :)

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback