Frisk nu....;)

Ja, nu har jag blivit frisk, jag måste bara vara hemma idag från skolan för att jag hade lite ont i magen igår, men idag mår jag nästan bättre än vanligt;) Idag skulle ju Fanny ha kalas med det blir tyvärr inte för att vi har nått virus i familjen, som har försvunnit från mig;) Vi i familjen ska ha ett litet kalas för Fanny, men sen blire ett kalas för hennes vänner och släkt, när familjen blivit frisk;) Jag kommer såklart kunna fara på balen, men tyvärr så har jag blivit osäker på vad jag ska ha på mig, jag vet bara att jag ska ha på mig en klänning med leggings;) Jag måste få hem bladet om balen imorgon, så jag vet om man ska ha med sig nånting speciellt eller ha på sig något speciellt;) Jag måste få tag på den img för att på fredag är vi lediga, eftersom vi fick fara på en slags föreställning på kvällen förra torsdagen(22/4). Så kompet blir på fredag, eftersom det passade så bra att få vara lediga på Valborgsmässoafton;) Jag vet bara att den är på lördag, i vår skolas aula och tjejerna måste ha på sig en klänning eller kjol & killarna måste ha på sig jeans med typ en kavaj;) Längtar till lördag;) Sen blire kalas på söndag, inte säker på om det blir nåt kalas för oss hos Hugo, men jag ska iaf på Matildas kalas;)

Men nu måste jag gå iaf för jag måste välja kläder till på lördag och så måste jag göra läxan, för oturligt nog kommer jag måsta vara med på det muntliga läxförhöret om Nordamerika, img;) Och så kanske jag kommer att baka lite cornflakes kakor, som är så otroligt goda;)

Men puss och kram från jjulia;)<33

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback