kort inlägg ;)

nu ska jag bara göra ett kort inlägg måste fortsätta med spanskan sen :)

Jag måste först tacka sandra för att hon hjälpte mig med en header , tack så grymt mycket <3


sen måste jag lägga till att jag just lyssnade på spotify (som vanligt då) och det blev reklam för 'digster bubblare' och då märkte jag att justin's låt pray finns med :)


haha lite failad den ser ut och jag jag suddade över alla namn haha förutom ett som jag visst missade , haha sjukt gail ;) (fast hela bilden syns inte ens i inlägget så haha) ;pp


UPDATE: Jag har idag fått boken First step 2 forever: My story , lägger upp bilder på den någon dag :)

/Julia<3

Comments
Postat av: Björnen x'D

Åhh guud vad snygg layout,hehe! :D Du fick ut den eller vad man ska såäga ;D ! :D <33333333333

2010-12-08 @ 20:41:16

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback