Bal idag....;)

Idag blire bal. Kommer bli superkul. Jag ska ha den där blå klänningen som jag visade en gång. Det kommer en bild på den igen idag;) Sen ska jag ha ett par vita klackskor, en grå kofta och så. Sen ska jag fixa nått smink som passar, vet inte vad ännu. Sen blire att locka håret lite. Får se hur jag ska fixa håret mer sen. Jag kommer hålla en ros i handen sen på balen, eftersom alla tjejer ska ha nåt med en ros;) Kommer kanske lite bilder från balen sen imorgon. Måste gå och fixa mig nu;)


Här är klänningen igen;)

Kramizzar jjulia;)


Comments
Postat av: Fluum

Jag skulle ha hjälpt dig med sminket xD<33

2010-05-10 @ 19:18:35
Postat av: jjulia;)

Men det blev rätt så bra ändå!!;) Men det skulle du verkligen ha gjort;)

2010-05-10 @ 19:23:16
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback