Förlåt!....

Förlåt.... för att jag inte har bloggat på ett tag. Vi kan säga att det var min lilla bloggpaus, eller!? Nu kommer jag iaf börja igen! Hoppas jag verkligen!

Idag har jag varit med skolan till Lillträsk, det jag inte fattar är varför vi skulle dit. För några år sen tyckte vi tjejer att det var så kul att vara och leka i skogen, speciellt att ha "krig" med killarna, men idag var vi super glada när vi skulle hem. Vi cyklade, vi var för snabba på dit vägen, typ åtta personer(av typ 50) hängde med! Jag fattar inte det, jag tyckte vi cyklade sakta! Men på hemvägen fick vi cykla lite mer i vår egen takt, fast det visste inte vi fören när vi hade cyklat typ halva vägen! Jag och Johanna hamnade bakom Pirre, Krisse och Emelie! Men sen när vi cyklade förbi dom blev det en perfekt takt!

I veckan har vi ingen läxa! Fatta vad bra och skönt. Vanliga veckor har vi typ 4 lr 5 läxor per vecka, men gud vad skönt det är nu. Sitta och slappa vid datorn, vara ute när det inte regnar och dubbel packa. Först och främst till helgen när vi ska till Amanda(Fluuum) och hennes familj , sen ska jag på klassresa på måndag. Och eftersom vi ska till Fluuuumm så hinner jag inte packa i helgen! Men nu måste jag sticka!


Fluuuumm och jag! <33

Kram!


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback