... :'(

Livet är bara för orättvist ibland! :'(
Vi ska med slalomklubben till Kåbdalis och jag har varit dit på läger typ 2 ggr. Då var det bara jag och Sandra från familjen som åkte, men nu ska alla i familjen med! Vi ska visst bo i husvagn och inte i stugor tillsammans med dom andra slalomkompisarna... :'( Men Sandras slalomkompis bor också i husvagn och mamma och pappa säger att det inte är så långt från våran husvagn. Fett j'vla kul då! Usch det kommer suga där, kommer bara kunna vara med Alexandra och Matilda när vi åker i backen och då ska vi bara träna :'(
JAG SOM SÅG FRAM EMOT ATT ÅKA TILL KÅBDALIS PÅ LÄGER!
Och om jag vill bo i stuga med dom andra så måste jag betala det själv, 550 kr/dag typ.. fatta mycket!
LIVET ÄR SÅ J'LVA ORÄTTVIST JUST NU!




Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback