H-h-h-heeemma..

.. äntligen, känns det som..
Och bugg att den satans datan segar som f.. på safari webbläsaren -.-'
Och jag vill inte använda fb på firefox eftersom dom kan hacka sig in på ens fb.. men det är typ bara på allmänna nätverks grejjer.. så kan ju egentligen använda firefox hemma, smarta jag.. x'd
Ja, men nog om det.. idag hade jag prov i no, chill det gick (hoppas jag), men eftersom jag har pluggat så mkt den senaste veckan så måsta jag iaf få G.. hoppas jag, men det fixar jag nog, kanske VG tillochmed.. :)
Provet var lätt, eller ja det kändes som det iaf.. :)
Ja vad mer ska jag skriva?! :o kkkooommmer inte på nåt mer att skriva..
Kan väl nämna att ikväll blir det nog att dra på slalomklubbkväll på teamsportia.. :)
Hoopppppas att aleeexa ska vara där! :)
Jag och aleeexa , kollla vaaaad sööööta vi  är! ;)



/Julia<3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback