Min nya MacBook Pro data ... :D

Ja nu är det ju så som jag sa att vi har fått en data från skolan som va ska när vi gör i sjuan, åtan och nian.
Sen när vi slutar nian måste vi lämna tillbaka den om det inte tills dess har blivit så att man får köpa ut datan... vilket jag hoppas på :D
Men nu ska jag sätta in lite bilder på den för er som inte vet hur en MacBook Pro ser ut ... :D




Såhär ser den ut från den sidan, fast inte guld med diamanter... våra är samma färg som den datan på första bilden är och så är det ett vitt äpple på baksidan.
Och sen kan jag inte låta bli att till lägga att justn Bieber har också en MacBook data, men hittade tyvärr inte bilden jag sökte, har en trilljon bilder på han på datan så det är inte så lätt, hehe :D

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback