Ööhm... rubrik saknas, haha :D

Jaa, som ni nu såg kommer jag inte på vad jag ska ha som rubrik.
Jag ska berätta vad som har hänt nu i veckan iallafall :D

På måndag var jag med Amanda på hennes skolan. Vi for dit på lördag, och det eftersom att pappa skulle jaga med Amandas pappa där. (Jag har fått svara på frågan "varför var du där?" en trilljon gånger så jag skrev det direkt :D)
Jaa, det var enormt kul där, älskar dig Amanda :D
På tisdag var jag också med Amanda, och i hennes skola. Även då skitrolig :D
Och då hade jag, Emy, Moa och Amanda kanske lite för roligt på slöjden, haha :D
Onsdag så fick jag göra lite skolgrejjs både hos Amanda och ehmma, för det var den dan vi for hem.
Och på trosdag och fredag har det varit det vanliga.... skolan och sånt :D
Men jag tycker veckan har varit ganska bra hittills.

Tjejerna i Amandas klass (dock inte alla ... :D)

Från vänster: Evelina, Moa, Amanda, Emy och jag.

Haha, nu kommer en till bild med dom, nu var det några till med(fast Emy var inte med på den....) :D

Från vänster: Jag, Frida, Evelina, Amanda, Amanda E, Julia och längst fram Moa.

Men nu ska jag fortsätta titta på Smallville, byebye <3

Comments
Postat av: emy

hihi gulliga bilder :)

2010-10-15 @ 14:13:57
URL: http://friendsfourevver.blogg.se/
Postat av: Amanda e h

Hey! ehmm, ser inte vem det är... = jag! ;) <3

fin blogg Julia! :)

2010-10-16 @ 22:52:34
URL: http://endastamaanda.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback