Till Amanda idag ... :)

Haha, nu är det inte så länge sen jag har bloggat här så jag kanske kommer bli bättre... ville bara säga det.

Men det jag egentligen skulle säga var att idag drar jag till Flum.... eller ja Amanda.
Kommer vara där till på onsdag nån gång, men sugit nog så ska Sandra till tandläkaren vid två typ, och det tar typ en eller en och en halv timme att åka från Amanda hem till min stad..... ni förstår jaag äger den. Hahha, näe men ni fattar?! ;D
Ja det var det jag ville säga iallfall.... längtar som fasen.... :D
Älskar dig Amanda ... <3

Allså jag tänkte slänga in en bild på Amanda och mig nu, men jag sitter vid min nya data och på den har jag faktiskt inte en ändå bild på Amanda... så jag slänger in en bild på mig istället :D


Haha, ja jag använde lite effekter som finns på Macen, är bara tvungen för det är så roligt... och jag skryter inte nu, men det kanske verkar som det ... :D

Jaja, hare´ bra :D

Comments
Postat av: Flum<3

Älskar diig med!!<3

2010-09-11 @ 10:01:40
URL: http://slalombruden.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback