Baby it's yoooooooooooooooooou!

Tjabba, tjena, hallå! Vi Jag säger så! HAHA, omg är på flumhumör såhär mitt i natten. Jag ska bra lite snabbt göra det här inlägget för att informera er om en del saker.
1. Jag lever, men jag har ett liv utanför datorn. Så därför har jag inte skrivit särskilt mycket intressanta inlägg på senaste tiden.
2. Min kamera har jag fortfarande inte fått fixad. Alltså jag och att göra saker är inte det bästa. Jag skjuter bara upp allt hela tiden. Men jag måste fan göra det direkt efter jag kommer hem från stugan. Och på så sätt kommer vi in på punkt 3.
3. Imorgon åker jag till stugan, och vid det här laget vet ni väl att det inte blir någon bloggning alls (om inte pappa fixar laddare till datorn där ute) under de dagar jag är där? Förutom några tidsinställda inlägg om Jelena och Justin. Happy? *Blink* Och jag vet inte hur länge jag blir där, kanske till torsdag eller fredag. Vi får helt enkelt vänta och se.
4. Jag är galet trött, så om det här inlägget blir failat vet ni varför.
5. Jag gillar Justin Bieber för er som har missat det. Haha, alltså jag kan inte vara allvarlig när jag är trött.
6. Faktiskt så är 6 mitt turnummer, samma med 48. Om jag nu hade haft mer än 48 saker att berätta för er just nu hade jag skrivit det på punkt nummer 48...
7. Jag valde just den rubriken jag valde för att jag lyssnade på Favorite girl då. Och precis när jag satt och tänkte på en rubrik sjunger Justin "Baby it's you!" Azum, huh?
8. Den här punkten skriver jag bara för att jag ska få tio punkter med überviktiga saker ni behöver veta.
9. Nu ska jag läsa lite i min bok samtidigt som jag lyssna på Justin Bieber. Suprise eller så inte.
10. Hittade en bild på min bok på weheartit precis när jag tänkte att jag skulle läsa i den. Azum jag är va?

Den näst längst ner. The Carrie Diaries (hoppas jag stavade rätt på det sista ordet. Annars har jag nog skrivit mjölkprodukt... Japp, jag vet att jag kan titta på bilden, och det har jag gjort, men när jag är trött kan jag ändå skriva fel).

Hur som helst hoppas jag att ni inte somnade när ni läste det här inlägget. Vad tyckte ni om det? Azum, huh? ;)

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback