I feel the sun creeping up like tick, tock

Update: Jag har bytt header, klicka på F5 eller uppdatera sidan om du inte kan se den nya.

Hörrni, jag har inte gjort särskilt intressant blogginlägg på senaste tiden, och tyvärr blir det här också ett sådant. Sorrysorry. Ni som sett Jag saknar dig fattar säkert det (alltså Sorrysorry). Hur som helst nu ska jag ta och lyssna på Turn the tide, från Jag saknar dig och sedan ska jag läsa ut Förlorad ängel. Jag har mer än 100 sidor kvar och den ska lämnas in imorgon. Förresten ni som gillar att läsa ska verkligen läsa Fallen ängel och sedan Förlorad ängel, skrivna av Becca Fitzpatrick. De böckerna är skitbra! Ha det bra tills vi hörs igen! ;)


HAHAH, random bild och så, men sjukt roooolig!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback