Just another day, same in every way

Guess what?! Jag sitter och lyssnar på Ulrik Munther. En spellista med hans nya album på Spotify. Faktiskt är den riktigt. Speciellt Sticks and stones (rubriken är från den låten). Men jag ville bara berätta för er att jag har överlevt första dagen i skolan. Första dagen i åtta, och den var väl helt ok. Lite tråkig och så, men helt ok. Men nu ska jag packa, skriva en snabb del på min novell och sedan bär det av in till stan och köpa godis och så och efter det bio. Helt azum! Jag får se om jag bloggar något i kväll efter bion, men ha det bra! :)


Nya schemat, och det suger ... Hatar det! En kort dag, och tre av fyra andra dagar måste jag sitta och vänta på bussen i ungefär en timme.

Comments
Postat av: cceciliaw

asså märkte just att du stavat fel på din header. Åh, du suger!

2011-08-22 @ 21:39:48
URL: http://cceciliaw.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback