127 hours - There is no force on earth more powerful than the will to live

Tidiage ikväll har jag sett 127 hours (klicka på bilden för att se trailern) med mamma och pappa. Filmen var rätt så bra, men jag blev lite less den. Men det är säkert många andra som inte skulle bli det, till exempel min kära kompis Johanna. Sen blev det lite blodigt en gång också och det var ju inte det mysigaste, men det var en engångssak, typ. Så filmen är i alla fall värd att titta på. Nu ska jag slå igång lite OTH och glo i någon timme innan jag somnar. Ja, jag har inget liv när jag har hittat en ny tv-serie jag gillar. Pusshej!

Jag börjar känna att mina inlägg alltid är bildlösa, men jag vet inte vad jag ska lägga ut för bilder.. men jag kör väl på den här bilden här.

Update: Jag har just suttit och tittat på trailern och jag bara älskar trailern och den gjorde faktiskt att jag tänkte igenom filmen lite snabbt och ja, jag gillar den mycket mer. Se filmen!!

Comments
Postat av: Linda

Sv: Jag tycker att vi visade våran finaste sida på den bilden! ;)

Såg nyss 127 hour med! eller ja typ igår! den äger ;)

2011-12-29 @ 01:23:18
URL: http://lindaabohman.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback