Fix m. brudarna!

Sitter just nu sitter jag hos Johanna.. med hennes dator. Jag har tappat min dator i marken, asfalten, och först gick den itne allt ladda, men då fixade jag den (inte med tänderna.. eller ja, så kanske det var.. vampyr, u know?) och nu går det att ladda. Men Johanna vill ladda sin dator för att vi lyssnar på musik på hennes dator.. men jag ska ta laddaren nu. Och så hoppas jag att hon inte kommer.... Och så sa jag det för högt till Jennifer så Johanna hörde det och kom hit... Smart chey! Jag fick i alla fall ha laddaren ett tag till i min dator. Intresseklubben har väl antecknat allt jag skrev här tidigare? Om ja: BRA! Okej, men nu ska jag bara säga det att jag ska fortsätta fixa mig med brudarna och sen ska vi åka på något adventsdisco. Det kommer säkert blir superkul, även fast de flesta säger jag de inte ska dit. Men det kommer säkert vara många där ändå. Så är det oftast. Pusshej! :)


SNYGG ♥

Comments
Postat av: johanna

Hej, du kanske inte kommer ihåg detta men du har skrivit "utmaning/utmaningar" till mej på min blogg för ca 2 månader sen. Och nu har jag äntligen börjat göra dom. Jag kommer göra 1 utmaning varje dag och din kan ju komma när som helst! Den första kommer upp idag kl 15.00

Kram http//johannalives.blogg.se

2011-12-03 @ 11:42:43
URL: http://johannalives.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback