Hej, mitt namn är RUBRIK

Idag vaknade jag vid kvart över elva. Då steg jag upp och åt osv. Sen såg jag ett och ett halvt avsnitt av OTH och sen bakade jag pepparkakor. Det tog ett bra tag. Och när jag var helt klar med dem och lagt den i en burk och skulle slå in dem (ja, jag ska ge dem som en julklapp, faktiskt till min morbror och hans familj och nu får jag hoppas att ingen av dem läser min blogg, fast det gör de inte vad jag vet) ville Fanny smaka. Jag sa nej och hon blev sur och slog mig med sin nalle och då blev jag sur och då kastade jag iväg den. Då blev hon förbannad rent ut sagt. Efter hon slått mig med olika saker ett antal gånger hämtade hon nallen och sen kom hon och kastade ner burken med pepparkakor på golvet.. Gissa om en hel del av dem gick sönder! Ja, såklart. Mer än hälften gick sönder så nu måste jag baka nya... kul.. eller så inte. Plus att jag ska göra pepparkakor till mormor och morfar och min andra morbror och hans familj... kul att jag inte ens har fått göra bort en av dem... Tillbaka till min dag då: Sen tog jag och Sandra in ved och sen färgade mamma min utväxt. Nu ska jag ta och se några avsnitt av OTH innan jag lägger mig. Volleybollturnering imorgon, wihooooo eller? Pusshej!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback