I'm not a stranger, no, I am yours

Nu ska jag alldeles strax börja skriva på min deckare, och nu på riktigt. Jag har suttit hur länge som helst och sagt att jag ska börja skriva.. men tror ni jag göra det? Nej. Typiskt mig. Vill bara berätta lite snabbt om dagen. Jag har varit på skolan. Helt ok. Och sen efter skolan gick jag, Linda och Cissi ner till biblioteket för att vi skulle ta reda på en massa fakta till en sak i SO:n... men tror ni det var öppet? Nej, såklart inte. Just idag var det stängt pga att de skulle fixa något med datasystemet eller vad det nu var. Så vi gick och satte oss i källaren, eller vad fan det nu är, i Folkets hus. Vi bestämde oss för att vi skulle skriva på våra deckare, men fan heller att vi fick något gjort... Såklart. Ja, sen kom jag hem och då gjorde jag köttbullar (ja, jag gjorde köttbullar, rullade dem osv.) och kokade mackaroner. Snart är jag klar med allt som man ska göra i hk:n. Ja, men nu måste jag börja skriva på min deckare, pussssssshej!! :)


Liten förhandstitt på min inledning på deckaren. Dock är den nog inte helt klar där, men ja. Och vem tror nu har skrivit det inom den röda rektangeln? Jo, just det, ingen annan än lilla Lindis. Kika in hennes blogg förresten. Klicka hääääääääääär!


Snygg början där eller?

Same there. Schnyggt osv. Ja, det är jag har skrivit så, och det kommer stå så längst upp på varje ny sida i mitt deckar-dokument. Jag syftar nu på Stefan Salvatore, och ni som inte hänger med på vem det är: klicka hääär för att få se en jäkligt snygg bild på honom.
Linda, visst ska vi ha så när vi skickar in deckaren? ;) ;) ;) HAHAHAHA.

Nu blev ju det här inlägget längre än jag tänkt, men nu måste jag börja med deckaren, på riktigt. Puuuuusshej!

Comments
Postat av: Linda

Klart vi ska!<3

2011-12-06 @ 19:51:32
URL: http://lindaabohman.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

oh mycket bra namn du tagit med ;)

2011-12-06 @ 22:21:37
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

för att jag älskar vampire diaries, thats why! :D

2011-12-06 @ 22:52:24
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback