SNÖÖÖÖÖ

Men dåså, då har snön äntligen kommit till Kalix. Det var väl på tiden. Jag började ju känna att det här inte skulle bli en jul med snö. Och bara för att jag sagt det här nu kommer all snö vara borta imorgon och det kommer inte komma mer snö förrän om 23,5 månader. Låt oss hoppas att jag har fel! Nåja, idag har jag varit i skolan, same old, same old, och sen har jag gjort någon svenska-sak klar och sen har jag tittat lite på Vampire Diaries, same old, same old. Nu ska jag se lite Vampire Diaries och sen ska jag läsa lite i Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag (en boktitel jag för övrigt alltid tänker på på morgonen när jag vaknar och ska till skolan..). Hur som helst är den boken bra, hittills i alla fall. Jag har bara läst kring 40 sidor (jag kan inte stava 40 med bokstäver, inser jag nu. Furrtio? Fyrrtio? Fyrttio? Furttio? Alltså wft?! Kanske fyrtio?). Puss och godnatt på er! :)

Bildlöst, men det får ni leva med. Pusshej!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback