Tell them what I hoped would be impossible

Min dag har varit helt ok. Jag har inte gjort något speciellt, städat lite och så. Till middag åt jag tacos, kul att veta? Sen efter middagen har jag spelat StarShine.. haha, alltså jag bara kände för att göra det. För er som inte vad vad det är: Det är något uppdag-häst-spel-sak från Pollux. Jag spelade det när jag var yngre och idag kände jag bara för att spela det igen. Minnen jag får från det. "Oh, yeah, oh, yeah, pandoria, pandoria". Totalt azum låt jag, min syrra, Amanda och hennes syrra sjöng när vi spelade. Amanda Frohm: Om du läser det här, kommer du ihåg den ovanstående låten? :) Måste bara säga att jag får d-a-m-p på min datamuspekare, eller vad det nu heter. Den laggar sönder. Ibland syns den och ibland far den omkring som satan... den "lyder" inte mig. Något sur jag blir! Jag måste hela tiden dampa sönder på datamusstyplattan, eller vad det nu är, för att datamuspekaren ska funka. Hur som helst ska jag titta på Ligg med mig nu. Och då kommer jag inte behöva använda datamuspekaren så mycket, förhoppningsvis. En del säger att dne filmen sug, medan en del säger att den är lite sådär.. Vi får se vad jag tycker. Efter jag sett den blir det nog mest troligt att jag ser på oth, skäll. Pusshej!

Pga bildbrist..

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback