Have you ever try smile and hide your pain, even though you're not okey.

Japp, då är det ett tag sen jag har bloggat, haha vet faktiskt inte varför, kanske är det för att jag inte orkat, haft lust och varit sjuk - tror nog det ;p
Men i alla fall nu har jag just haft läxförhör om celler, det gick sådär - fick typ halvt hjärnsläpp men jag fixade nog det ändå. Nu ska jag bara vänta på pappa som slutar tjugo i fyra, eller på bussen som går halv fyra. Fast jag åker nog med papppa för jag kommer hem fortare då.
Vet inte vad jag ska skriva... ska typ fortsätta med att kolla om jag hittar något till påskdansen, see ya! <3


- Längtar som fan! <3

/juliaandersson <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback