I don't care what they say..

Så, nu har jag tänkt på en grej... och nu ska jag hålla den här grejen, inte som alla andra gånger jag säger något -  dom har hållt i nån vecka sen pang, så slutade jag med det, men nu ska det inte bli så!

Jag ska börja träna så mycket som möjligt, jag ska fara på varje träning jag har tid att fara på, och det ända som ska komma före är läxor.. och maybe something more? Och så ska jag sluta sitta vid datan så mycket som jag göra.. typ alla mina vakna timmar... höhö. Då kanske jag kan börja fota mer..
Men i alla fall, börja träna och mindre data, seriöst jag måste göra så! Och nu ska det gå!



Mobba inte mina übersnygga vantar, och röda ansikte! xD

Modell: Jag
Fotograf: Johanna

/juliaandersson <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback