Nothing's changed, no one can take your place.. <3

Dagen idag har varit som vanliga skoldagar är.. typ jobbig, men ändå rolig ;)
Idag hade jag matte-provet som jag missade i fredag, det gick sådär men vi får ju se hur det blir när han har rättat det.. men jag får väl hoppas på att det gick nog bra, haha ;D

Idag på gympan så hade vi skridskor, det jag hatar mest av allt! Men jag har inga skridskor så jag kunde inte vara med så jag och Linda, och en massa med som inte var med "lekte" borta vid IP - där vi åker skrdiskor på gympan. Sen måste jag ju bara lägga till att jag och Linda är sååå bra så att vi inte ens hittar till IP, utan  att fråga någon om vägen, haha.. vi var vilse i Kalix? Men i alla fall dagen har varit som vanligt förutom det då.. och när jag kom hem så var det bara att göra läxa.. men nu ska jag fortsätta kolla runt på nätet, see ya! <3

UPDATE: Får fixa bilder och det till "Bild 1-30" och "30 day of Justin Bieber" senare, orkar och hinner inte nu (:



/juliaandersson <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback