12 januari - skola, skype osvosv.

Ja idag, den 12 januari, så har jag varit på skolan. Coolt va? Eller så inte, är ju inte i skolan typ varje dag inte, haha ;)
Idag har jag haft riktigt kul faktiskt, varit med Jennifer, Frida, Linnéa, Emma, Johanna och Antonia mycket. Sjukt roligt har vi haft det iaf. Sen slutade vi kvart i två, det gör vi alla onsdagar under so-perioden, hehe. Hann med tidiga bussen iaf och det var riktigt skönt, så då kom jag hem vid tre (?) annars skulle jag typ ha kommit hem för trettio, eller fyrtiofem minuter sen. Och märkte just att jag inte vet hur man stavar 40, hehe stavade jag rätt - fyrtio?
På gympan, som jag hatar för övrigt, idag så hade vi badminton osvosv, vi var tre klasser tillsammans, egentligen så brukar vi bara vara en och en halv ungefär. Egentligen så skulle vi ha snö-rugby (stavnig) men det gick ju inte för det var inte nån som visste att vi skulle ha det typ.
Sen när man kom hem då så var det bara att ogga in på skype och prata med Alexandra och Ronja, skit skoj ;)
Men nu ska jag typ läsa lite och fortsätta chatta med Johanna på fb ;))


I brist på bilder (förutom bilder på JBeebs) så tar vi en bild på Sammes morfar farfar, hahahahah x'D

/Julia <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback