17 januari - Skola igen efter en exta lång helg!

Haha ja min helg var ju exta lång, fredag(morgon) till söndag! Fast ändå så kändes den för kort, för vi hade så roligt på lägret så vi vill ha ett längre läger!

Men i skolan hände det gamla vanligt, lektioner, lektioner, lektioner. Det ända som inte händer avrje dag man är i skolan är barndlarmet som gick! Det var en lärare som skulle tina bröd i hemkunskapen och det var något fel på microvågsugnen osv, så brandlarmet gick och ute var det kallt. Det kändes sjukt ovärt att stå där ute efter att dom bränt bröd -.-' Ja och sen hände det något med min mobil, den laddade ur sig otroligt snabbt, hade 60% kvar på morgonen och sen var den alldeles kokhet utan att jag använt den eller något, skumt!
Efter skolan satt jag lite vid datan, sen gjorde jag so och matte och sen satt ajgv id datan lite till, haha :)


/Julia <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback