22 januari - Varit med Johanna! (:

Japp idag har jag varit med Johanna, som jag sa tidigare idag ;)
Och vet ni vad? Precis när jag tryckte på publicera-knappen, när jag skulle publicera inlägget ''ett snabbt inlägg...'' så svängde Johannas bil in på gården, eller det är ju inte hennes bil, men hennes familjs bil, höhö (:

När hon kom så satt vi vid datan lite först, sen skulle vi gå ut men då fastnade vi i köket och pratade på lite, även lite med mamma.. och sen gick vi ut, jag vet inte hur länge vi var ute, men nog var det länge.. haha och vi hade så sjukt kul. Vi hoppade omkring i snön och bettede oss som 5-åringar, men roligt var det.. tur att ingen i skolan såg oss, hahaha :)

Vi stod och kastade snö på en rosenbuske som stack upp lite, eller lite och lite några decimeter, men i alla fall den stack upp ur snön.
Johanna: Det ser ju ut som att vi pyntar busken, haha.
Jag: Ja, vi pyntar mammas rosenbuske som det växer jätte mycket rosor på på vinter!
Johanna: Jag ser inte en ända..
Jag: HAHAHHA, sa lite fel.. menade sommaren xD

Ja jag var ju lite faliad där då, men vi hade sjukt kul hela tiden vi var ute ;)

Sen så skulle vi egentligen på kalas hos mormor då, men då hade min kusin spytt i bilen när dom åkte hit.. han har magsjuka ;( Så då blev det inget kalas idag.. vi ska kanske till veckan och äta där istället, det var det vi skulle göra på kalset idag.. haha det där lät sjukt konstigt. Men dom skulle bjuda på middag typ ;)
Så idag fick vi äta tacos istället.. vilket man inte tackar nej till direkt (:

Men nu har jag inte så mycket mer att säga, haha ;)


Haha lite rolig bild - från weheartit.com - (:

/juliaandersson <3

Comments
Postat av: Björnen xD

Haha sååå kul vi hade! :D <3333

2011-01-22 @ 21:26:30

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback