28 januari - En dag med många frågor!

Ja idag är det en dag med många frågor.. men det orkar jag inte ta upp nu.. Jag mår inte bra, har typ fått magsjuka även fast jag inte har det.. har ont i magen och det känns som att jag ska spy - och det har det gjort i typ 12-17 timmar nu - men jag har inte spytt ännu.. men nu kan vi byta samtalsämne ;)

Ja ialla fall, blev inget med Kiruna-resan som jag ahde sett fram emot.. det blev inget för att jag inte mådde bra.. magsjukan eller vad det nu är kan bara gå och dö!!
Så nu sitter jag här hemma och gör ingeting och tycker synd om mig själv för att jag inte fått följa med till Kiruna.. haha xD

Men nu ska jag typ fortsätta kolla runt lite på internet.. see ya soon ;)

/juliaandersson <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback