6 januari - fota, hjälpa till och packa klart

Ja nu fotar jag presenter och julklappar, har nästan fotat alla presenter men kameran laggade upp sig ska strax testa igen ;)
Bilderna kommer kanske upp senare idag eller i helgen , eller så när skolan börjar nästa vecka, beror på när jag får tid att lägga upp dom. Jag ska i alla fall mata in dom i datan idag när jag har fotat dom tror jag , då kan jag nog lägga upp dom i helgen om jag får tid för jag kommer nog mest troligt ha med datan ;)

Men nu ska jag hjälpa mamma och pappa med en massa (får visst fota efter det haha) ochs en fota och packa klart ;)


love this pic ! <3

/Julia <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback