7, 8 & 9 januari - Tävling, skoj osv. i Ajaur!

7 januari - packade jag osv sen for jag till Ajaur där det då skulle vara slalomtävling hela helgen. På eftermiddagen och kvällen var jag med Alexandra och Amanda. Vi skrattade och skämde ut oss, haha vi är helt klart bäst på det. Och så fick vi se valrossen igen, irl ;)

8 januari - tidig morgon för att vara i backen före halv nio. Sen vid nio beiktning och skoj med Alexandra, och sen klockan tio ungefär så var första start och vi satt och kolla på dom minsta som åkte, E-gruppen som är 0-7 år. Sen skojade vi också på med Amanda, sen var det snart dags för oss att starta också. Efter första åket så var det besiktning för andra banan och sen gjorde vi samma sak igen, skojade på  och åkte sen vårat åk. Stort grattis till Alexandra som kom 5:a i sin grupp, B-grupper 12-13 år (damer då)! Sen på kvällen så var jag och Alexandra och duschade och hade skoj, misstolka inte. Pappa var i rummet bredvid och lagade mat (i servicehuset var vi och duschade och pappa lagade mat) så han hörde allt vi sa för vi var inte så hemskt tysta när vi pratade ;) Sen åt vi tacos, mums! Sen var jag, Alexandra, Amanda osvosv. typ alla möjliga och spelade fotboll i gympasalen på campingen. Och sen så hade vi ännu mer skoj och gick omkring på campingen, var inne och allt möjligt. En rolig dag, helt klart ! ;)

9 januari - tidig morgon igen -.-' sen samma saker som dagen innan, första besiktning, kolla på dom minsta, skoja på med Alexandra och Amanda, åka vårat åk, sen andra besiktning osvosv. Amanda hamnade då på plats 6! av sju personer, jag kom sist fast det säger vi inte högt eller hur, haha! och det var menat att jag skulle skriva det där ;) Men ett stort grattis till Amanda som kom på en så bra plats att hon fick pris! Alexandra hade tyvär otur i första åket och åkte ur och sen fick hon ont i magen så hon inte kunde åka :( Men hon hade ju varit så grymt duktig dagen innan!!! :) Sen efter prisutdelningen, där Josse försvann för övrigt haha, men vi hittade ju henne såklart sen ;), så åkte vi till husvagnen packade ihop den, åkte och åt pizza på 'Pizzeria Cazba', riktigt goda pizzor, fast min var lite bränd. Sen for vi hem.. så ja här sitter jag nu och bloggar och så och håller på att somna.. haha :)

/ Julia <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback