korta liftar & pitska !

Ja då ahr jag kommit hem från träningen och jag kan säga så att de tvar sjukt roligt , jag och alexandra var minst sagt normala. Jag lovar er det var något i tuggummit vi åt! Vi ville åka alla korta liftar, alltså dom med kort lina så man nästan lyftes upp , vi gjorde det fyra eller fem gånger i rad, vilket inte var så lätt eftersom det bara finns typ två eller tre sånna liftar. Och sen så började vi prata om vårat bästa uttal på 'ö' haha. Och Sandra som kan prata som dom i Piteå och Boden osv. rättade oss hela tiden ;)
Jag: Och så ska Sandra rätt oss med sitt 'bästaä uttal!
Alexandra: Haha.
Jag: Hon kan typ prata pitska.
Alexandra: HHAHAHAHHAH , pitemål annars x'D

Ja tuggummin är inte så bra för mig och Alexandra alltid ;)

Btw, kameran och datan samarbetar fortf inte.. men kommer nog ta med kameran i helgen så då kanske jag ändå kan lägga upp bilderna ;)

/Julia <3

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback