Here we are now

Dagens planer då, plugga och städa, middag ikväll med med mammas kompis typ, sjukt roligt, I know. Annars ska jag nog inte göra så mycket. Men för att jag ska orka plugga och städa har jag kommit på ett ”schema” eller vad i hela världen man ska kalla det. I alla fall vad vi än kallar det kommer jag först plugga i en timme, sen städa i en timme, sen plugga i en timme osv. Men självklart kommer jag ta paus här och där, jag skulle ju aldrig orka plugga, städa, plugga osv. i flera timmar utan paus, ojoj. Men nu måste jag faktiskt börja med pluggandet och städandet, för att hinna innan mammas kompis och henne familj kommer på middag ikväll.


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback