I thought it was forever - Cissi & Cissi läs det här!!

Sitter just nu i 20-längan med Cissi och Cissi. Vi gör inget speciell förutom att lyssna på musik och snackar. Måste få dom att följa med mig på Never say never på torsdag. Så Cissi, och Cissi om ni ser det här och läser, tänk på det!
Tänkt inte på att ni kommer se Justin face i 3D i typ en och en halv timmer, tänk på allt positivt.

Men i alla fall vi har slöjd om tjugo minuter, rätt chill men ändå inte. Efter slöjden har vi musik och sen har jag spanska och sen slut. Fast pappa slutar inte halv tre, utan han slutar halv fyra, värt. Då måste jag ju sitta ensam och övergiven i min ensamhet i 40-längan. Aja, det går väl när man har en dator.
Men nu ska jag vara lite social med dom Cissi, Cissi och Pirre som nu kommit hit. Och så måste jag fortsätta få dom att följa med på NSN!!


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback