Man skadar inte dom man älskar

Idag har jag faktiskt tagit mig tid att se Skönheten och Odjuret och den filmen är faktiskt väldigt bra. Fast vi hade inte den ''riktiga'', eller vad man ska säga. Vi hade bara en som hette något med Skönheten och Odjuret - och något med julen.
Sen nu ikväll har jag och Sandra - syrran - sett på Älska mig - jag ser den för typ tredje gången. Jag visste att Sandra inte skulle gråta, och hade jag rätt, svar ja!
Fast hon brukar inte gråta till filmer, det är inte hon liksom. Men det är nog för att hon inte kommit in i den åldern - det kommer nog ;)
Nu ska jag se Älska mig igen, får inte nog av den.

Just det - alla coola ställer en fråga i Cissi's frågestund som hon har på sin blogg. Den hittar ni här!


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback