Stop, don't say that it's impossible cause I know it's possible

Ja, rubriken har att göra med att jag ska sluta säga att jag inte kommer klara av att åka skidor imorgon som vi ska.
Jag säger hela tiden att jag kommer ramla och skämma ut mig för att jag inte har åkt skidor på ett år ungefär. Så kanske det är, men jag kommer ändå klara det. Det är inte omöjligt!
Sen mina stela och döda ben, som blivit ännu mer stela och döda sen inlägget i morse.. dom ska vi inte bry oss om, jag kommer klara det. Jag måste klara det. Och mina ljumskar har börjat göra ont, och det var jag faktiskt inte varför.
Okej, nu blev det ävldigt mycket tjat om vad som är dåligt... det här inlägget skulle ju inte handla om dåligt saker.
Julia sluta säg allt dåligt med att åka skidor, tänk på det positiva. Det är ju egentligen ganska mysigt att åka skridor, eller ja om det är soligt ute.
Så nu avslutar jag det här inlägget med några bra ord;

Julia, du kommer klara skidåkningen som är imorgon om du slutar tänka på allt dåligt, och tänkter på allt bra och positivt istället. Det är inte omöjligt att åka skidor i 1,2 mil, det är faktiskt möjligt. Det är ju till och med möjligt att göra det på ungefär två timmar även fast man åker långsamt.




Fast nu måste jag verkligen sova för att ens orka gå upp imorgon.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback