Svar till frågestunden!

Matilda frågade: Favorit färg?
Svar: Lila, har varit det ganska länge nu och kommer nog vara det ett bra tag till. Fast sen finns det ju många andra fina färgen som jag gillar, men lila är favoritfärgen.

vtyjk frågade: bh storlek?
Svar: 75A ungefär.

Sanna frågade: Om du skulle fått välja 3 vänner att ta med till en öde ö, vilka 3 personer hade det varit?
Fanta/Cola
Vinter/sommar
Leggings/mjukisbyxor
Alexandra/Amanda
Svar: Oj, det var inte en lätt fråga. Men om jag måste välja så väljer jag nog Alexandra, Amanda och Johanna. Jag väljer dom eftersom dom är mina bästa vänner - klart jag har många väldigt bra vänner men dom är dom bästa vännerna jag har och antigen kännt länge, umgås mycket med osv.
Om jag inte valde just dig (om du är min kompis) så ska du veta att du betyder mycket för mig ändå :)

Fanta/Cola - Fanta, lätt. Jag älskar fanta, och jag gillar knappt cola. Det påminner mig abra om magsjuka eftersom jag brukar dricka det när jag har det.
Vinter/sommar - Öhm, det vet jag inte riktigt. På vintern är det ju slalom och julafton och jag fyller år. Men på sommaren är det soligt och härligt ute. Man kan ligga på stranden och bad osv.
Men jag kan inte välja, jag gillar båda lika mycket.
Leggings/mjukisbyxor - Beror på. Fast jag använder leggings mer på skolan, och mjukisbyxor hemma.
Alexandra/Amanda - Det går inte att välja, båda betyder sjukt mycket för mig.

linneA ! frågade: Varför gillar du justin så mkt?
Svar: Oj, det kan ta ett tag att skriva det.
Först och främst gillar jag hans röst, låtar och så väldigt mycket - alltså musiken. Sen är ju hans utseende ett plus på det. Hur han beter sig mot sina fans - nu menar jag inte att han alltid är herr perfekt och aldirg gör fel, eller att han är den ända som bryr sig mycket om sina fans. Han vill aldirg svika sina fans, så han hatar att vara sjuk så han måste ställa in konserter, skivsigneringar osv. Och om han mår lite halv dåligt och så ställer han ändå upp för sina fans.
Vi har ju också allt med att hans har hjälpt mig ta mig igenom saker, även fast han inte vet om det. Exempel är när jag är nere då behöver jag bara slå igång någon låt av honom och jag blir genast gladare. Andra exempel är hans låt Never say never, den gör så jag inte ger upp. Och sen finns det ju en massa annat som han också hjälpt mig med, och såklart annat som gör så jag gillar honom så mycket.
Så kortfattat - jag älskar hans musik, hans utseende, hur han beter sig mot sina fans och hur positiva han är och hans låttexter.

hahah lila julia frågade: Vad gör du?
Svar:
Just nu gör jag inget speciellt, sitter bara och latar mig vid datorn.

Frida.K frågade: Vilka är dina bästisar?
Svar: Mina bästa komisar är Johanna, Alexandra och Amanda. Och dom som är där i närheten är Jennifer, Frida och Emma. Mina riktigt bra kompisar är Cecilia L, Cecila W, Linnéa, Matilda och en massa mer.

LOL frågade: Hur ofta går du på toa?
Svar: HAHA!

Cissiw. frågade:
Vilka är dina närmsta vänner?
Hur mår du?
Vad gör du?
Varför är du längre än mig? :(
Svar: Det har jag svarat på i frågan innan :)
Jag mår bra, har abra ont i hela kroppen sen dagens skidåkning.
Sitter bara och latar mig vid datorn med chips och så.
Haha, inte vet jag. Men jag vill vara kortare.

Anna frågade: Vad är ditt bästa minne?
Svar:
Oj, det var verkligen en bra fråga. Har så himla många bra minnen, men jag måste nog säga alla slalomtävlingar, träningar och läger. Ojoj, bästa tiden i mitt liv.

Maja frågade: Vad gillar du mest med dig själv?
Svar: Förstår inte om du menar utseende eller personlighet.
Utseende - Egentligen vet jag inte riktigt, men jag gillar nog mina ögon mest.
Personlighet - Att jag har humor och inte är sur och allt sånt.

Elma frågade:
Tror du på spöken?
Vad vill du bli när du blir stor?
Vad är det bästa du vet att göra?
Svar: Haha, alltså inte spöken. Men jag tror faktiskt på andar.
Oj, jag har faktiskt inte hunnit tänka på det så mycket. Men en sak som jag drömmer om är skådespelerska, eller sångare. Annars kanske jounarlist eller något sådant. Jag skulle vilja jobba utomlands och så.
Åka slalom, vara med vänner och bara ta det lugnt och tänka.

Anonym frågade:
Blind, döv eller stum?
Vad längtar du mest till just nu?
Vad är din största dröm och högsta önskan?
Svar: Jag skulle aldrig klara av att inte se eller höra, men jag älskar att prata och skratta. Men jag måste nog välja stum ändå.
Nästa torsdag när jag ska se Never say never med Alexandra på bio. Och sen när jag ska till riksgränsen med slalomen.
Har flera, men just nu är det att träffa mina idoler och en sak jag inte tänker nämna här i bloggen.

Malin frågade:
Favorit dricka?
Favorit film?
Favorit artist?
Favorit skådespelare/skådespelerska?
Favorit låt?
Svar: Fanta eller o´boy.
Hittills Mean girls, men snart Never say never ;)
Justin Bieber, sen gillar jag Selena Gomez, Miley Cyrus, Demi Lovato & Taylor Swift väldigt mycket också.
Kanske Miley Cyrus och Selena Gomez.
Who Says med Selena Gomez - just nu.

Anonym frågade:
Sommar, höst, vinter eller vår?
Favorit sport?
Favorit mat?
Svar: Sommar och vinter, och varför det är så har jag svarat på högre upp.
Slalom!!
Hm, det vet jag inte. Men jag vet att det i alla fall inte är kinamat.


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback