The Judgment Day is here soon

Okej, nu kommer jorden visst gå under på lördag? Lite sjukt. Det har väl typ varit att den skulle gå under 2000, 2001, 2006 och ända tills igår (då kom det ut i svenska tidningar i alla fall) var det 2012. Men nu helt plötsligt har dom kommit på att det är 2011, den 21 maj 2011.
Men jag vet ärligt inte vad jag ska tro, han verkar så säker på sin sak. Och det uti att det står i Bibel.. men vi får väl se det positivt. Jorden kommer nog inte gå under ändå. Vad då en stor jordbävning som kommer göra så att jorden går under och så kommer alla andar komma upp från gravarna och fara upp i himlen? Creepy!
Ah, men läs här så kanske ni fattar något av det jag just sa, och se på videon där upp.

Comments
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag ska åka ner till biblioteket och lämna en bok :) Har du något tips på någon supergod maträtt som är lite ovanlig? :) Vill ha lite nya maträtter att laga och äta :)

2011-05-18 @ 11:25:35
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Dessi!

Det måste vara helt värdelöst=( Aa det har du sagt, man kan man inte göra något åt de :O

Jag hade matte nationella =(

2011-05-18 @ 12:25:54
URL: http://dezirees.blogg.se/
Postat av: Matilda

Julia skulle inte du lägga ut bilderna från slalomavslutningen?:)

2011-05-18 @ 13:01:11
URL: http://matiiildaaslifestyle.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback