Eurovision Song contest 2011

Vem tror ni kommer vinna i år?

Helt ärligt så vet jag inte vad jag tror, men jag hoppas helt klart på Eric. Låten är grym, uppträdandet är totally epic! Och hur snygg är inte han?!
Det känns ändå som att det här året kanske är ett turår för Sverige, men vem vet?
Andra som jag tycker är bra är nog Irland och Tyskland - and some more.. men minns inte från vilka länder dom kommer ifrån. Bra minne jag har alltså.
Vilket land vinner?

Update: Jag sparade och publicerade inlägget igår kväll före halv tolv, men det hamnade aldrig på bloggen...

Comments
Postat av: Elma

Trodde Eric eller Jedward skulle vinna!

2011-05-16 @ 14:44:22
Postat av: Maja

Jedward var bäst!

2011-05-16 @ 14:44:47
Postat av: linns beautybox

det gick ju riktigt bra för sverige :D

2011-05-16 @ 17:14:37
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback