A cinderella story: Once upon a song

Jag har just sett A cinderella story: Once upon a song. Sjukt bra film!! Måste bara säga det att jag verkligen älskar lillebroder (vad heter det? Lillebordern? Lillebroren?). Haha, för gullig. Huvudrollen spelas av Lucy Hale, hon som spelar Aria i Pretty Little Liars. Alla "nygjorda" Askungen-filmerna är sjukt grymma! A cinderella story med Hilary Duff, Another cinderella story med Selena Gomez A cinderlla story: Once upon a song med med Lucy Hale. Fruktansvärt bra! Rekomenderar verkligen alla tre. Men nu ska jag ta och sova så jag orkar gå upp för att fara på gudstjänst och sen skyltsöndag imorgon. Pussgodnatt! :)

Ni som vill se filmen; Klicka på bilden.

Comments
Postat av: johanna

hej, nu är jag tillbaka efter en lång bloggpaus. Är allt bra med dej annars då? :)

2011-11-27 @ 01:43:05
URL: http://johannalives.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback