Svar på frågestunden!

Johanna frågade:
Vilken sport skulle du vilja gå i än slalom?
Visst är jag bäst? (a) ;)
Vilka är dina närmaste?
Om du fick önska dig vad som helst vad skulle det vara då? ;) <3

Svar:
Helt klart innebandy!
Haha, jadå klart du är!
Du, Alexandra, Amanda, Frida och Jennifer, typ.
Jag vet inte riktigt, men jag skulle inte säga nej till lite pengar.. ;) <3



Ronya frågade:
Favorit låt ?
Favorit band?
Gillar du ulrik munther? Varför/varför inte?
Om du fick välja ett namn du fick heta (inte julia) vilket namn skulle du välja då?
Favorit färg?
Favorit maträtt?
Vilken skola går du i?
Läser du min blogggg (a) ? (Adorejb.blogg.se)

Det var mina frååågor :) gryym blogg

Svar:
Först och främst, tack!
Min favorit låt just nu är nog I was here med Beyoncé.
Hmm, The Pretty Reckless tror jag.
Ja, jag gillar han lite. Han är bra och så, rätt snygg också.
Isabella, tror jag faktiskt.
Lilaaaaaaaaaaaaaa!
Tacos eller palt, typ.
Manhemsskolan.
Ja, det gör jag. Flera gånger varje dag! ;)
Förresten, du har en gryyym blogg! :)



Cecilia frågade:
Vad gör du? :D

Svar:
Lyssnar på några covers på Jag gråter bara i regnet (grym låt förresten) och svarar på frågorna jag fått :)



Anonymous frågade:
Favorit kändis just nu?

Svar:
Åh, svår fråga. Min främsta idol är helt klart Justin Bieber, men just nu har jag världens crush på Robert Pattinson. Så jag måste nog säga Robert Pattinson.



Anonym frågade:
Vad vill du bli när du blir stor? :)

Svar:

Advokat! ;)



Sonja frågade:
Gillar du justin Bieber?
Puss

Svar:
Jaaaaaaaaaaaaa! :)



Ida frågade:

Vilket är ditt favvoplagg?
Vilka är dina närmaste?

Svar:
Ett par jeans. Freakin' love them! ;)
Johanna, Alexandra, Amanda, Frida och Jennifer, typ.



Sandra frågade:
Favoritblogg?
vem av "stor"bloggarna har roligast blogg enligt dig?

Svar:
Min favoritblogg är nog... hm, typ justindrewbieber.blogg.se och biebertime.blogg.se.
Jag läser faktiskt ingen av de bloggarna, men jag gillar nog Foki mest, fast Kissies blogg är lite rolig att läsa ibland, på något konstigt sätt.. ;)



Emma frågade:
Vilka bloggar läser du? :)

Svar:
Jag läser en Justin Bieber-blogg, en One Direction-blogg, en Twilight-blogg, en blogg om en massa kändisar, en Ashley Greene-blogg, en Kristen Stewart-blogg, en Robert Pattinson-blogg, en Gossip Girl-blogg. Sedan läser jag adorejb.blogg.se, cceciliaw.blogg.se, amandafrom.blogg.se, sweetfrog.blogg.se, nicolinajovic.blogg.se och purepassion.se. Några novellblogar, och ibland kikar jag in andra bloggar :)



Gabbi frågade:
Om du är ett fan av Justin, hur länge har du gillat honom och vad fick dig att gilla honom? :)

Svar:

Ja, jag är ett fan av Justin. Och jag har varit det i ungefär ett och och tre månader. Det som fick mig att gilla honom var faktsikt att Amanda lyssnade på honom så mycket att jag började gilla honom. För jag kan säga att jag verkligen inte gillade honom före det, eller jag orkade inte ens ge honom en chans. Men se så det gick sen ;)



Hoppas ni alla blev nöjda med svaren! Lite random bilder, menmen.

Comments
Postat av: Sara

Min dag har varit fin :) din då?

2011-09-13 @ 19:19:19
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback