Alcatraz

Har just och sett på Alcatraz med pappa. Första avsnittet av Alcatraz var klockan 21.00 ikväll och sen visade TV4 ett till avsnitt tio över tio. Redan i avsnitt två är jag helt fast i serien. Jag och serier alltså.. Nej men, ni borde söka upp den och se de två första avsnitten (eller se repris: Avsnitt 1 - 15 april kl. 00:30, TV4. Avsnitt 2 - 15 april kl. 01.25, TV4) och sedan börja följa serien på tv. Kan snabbt berätta vad den handlar om, utan spoilers: "Alcatraz är en serie om den mystiska återkomsten av över 300 fångar från det ökända fängelset Alcatraz mer än 50 år efter att de försvann i samband med fängelsets nedläggning." Okej, jag erkänner: Jag skrev inte det där.. tog det från TV4's hemsida. Serien är sjukt spännande, vilket bara gör den bättre. Men man måste nog se alla avsnitt (i ordning också) för att förstå något.. Det är vad jag tror i alla fall. För hade man börjat se efter de här två avsnitten skulle man nog inte förstå riktigt allt. Dock är det säkert ett litet "Tidigare i Alcatraz". Men jag tipsar er först och främst att börja se denna serie, och om ni ska göra det: Se avsnitten som redan har visats. Nu ska jag se någon film med min syster, Sandra, och efter det ska jag nog fixa hennes blogg - som jag har lovat att hjälpa henne med i snart ett år tror jag, eheh. Ha en bra natt! :)


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback