Darling, you are the only exception

Den här dagen har varit... intensiv? Kan man säga så? Jag hade i alla fall två prov och en redovisning. Dock var redovisningen bara en film så jag behövde inte säga något. Det var ett NO-prov och ett SO-prov. Jag pluggade och så hela dagen igår. Jag trodde egentligen att NO-provet var på fredag så jag hade inte pluggat något under helgen. Egentligen skulle NO-provet varit igår men hon flyttade fram det till idag, som tur var. Hade inte kunnat något annars.. heheh. Det gick i alla fall sjukt bra även fast jag bara pluggat igår. Hon sa att jag låg på ett B ungefär. SO-provet gick också bra, fast det har jag pluggat på mycket längre. Hah. Resten av veckan är det inte mycket, så resten av dagen ska jag bara ta det lugnt. Kanske se något avsnitt av Grey's eller Glee. Eller kanske The lying game, har inte sett det på länge. Hoppas ni haft en bra dag!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback