Just cried my eyes out...

Har just sett avsnittet av Vampire Diaries. *SPOILERS* Började helt okej och blev bara bätte och bättre, enda tills det blev sämre. Haha, nej förlåt, ska itne köra på såna billiga skämt. I alla fall, jag älskade allt som hände mellan Stefan och Elena i avsnittet. Helt underbart. Så nära kyssar också. Snart så. Grät ut mina ögon under ungefär halva avsnittet, i stort sätt varje gång Elena, Jeremy och Alaric grät. Seriöst så jävla sorgligt. Sne mot slutet när Stefan och Elena gick till gympasalen.. Åååååh, så fint. Älskar dom. #TeamStelenaForever. Och slutet var typ sjukt jobbigt för det var spännande och då måste man vänta en vecka (tror jag, kanske ännu längre på grund av alla pauser USA tar..) innan man får veta vad som kommer hända. Kan säga såhär: Utan tvekan är det här avsnittet mitt favoritavsnitt hittills. Utan tvekan.
Nu ska jag typ.. öh, jag vet inte riktigt. Funderar på att skriva på min novell. Så blir det nog.



Åh, älskar.

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback