Stelena kyss i VD? Ja tack!

Skoldagen var helt ok idag. Allt var väl som vanligt, förutom att varken Cissi L och Linda var där. Drog till Cissi W efter skolan och var där till närmare halv sex. Då åkte jag hem och Josse, kom syrra alltså, hade kalas för sina klasskompisar. Jag satt dock på mitt rum i stort sätt hela tiden. Sen såg jag halva filmen "Förtrollad" med Fanny. Såg då att Patrick Dempsey (han som spelar Derek i Grey's) har en av huvudrollerna i Förtrollad. Alltså han är seriöst ganska snygg - oavsett vad ni säger. Sen skulle Fanny gå och sova så vi ska väl se klart resten av filmen imorgon om hon vill. Nu ska jag se Vampire Diaries avsnittet som kom ut tidigt imorse. Efter den hemska Delena kyssen förra veckan (som jag för övrigt hatade om ni inte förstod det) hoppas jag på en fet jävla Stelena kyss i avsnittet jag ska se nu.


Bild från när jag var hos Cissi idag, niceeeeeee!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback