"Varför pratade dom svenska?!" - citat av mig

Var ju, som sagt, och såg Titanic 3D med Cissi. Hade ju aldrig sett filmen så.. Jag tycker filmen var så sjukt bra, seriöst. Om ni inte sett den, och är lika efterblivna som mig, se den. Seriöst ni har missat något grymt om ni inte ser den! Leonardo DiCaprio var så himla snygg i filmen (kan ju bara lägga till att jag tycker han är jävligt ful nu för tiden, men men i filmen var han en jävla hotbabe!). Synd att han dog i slutet.. han skulle ha överlevt med Rose och så hade dom gift sig, fått barn och levt ett underbart liv. Underbart slut det hade blivit då.. Måste dock se orginal filmen också eftersom dom säger att det är saker som tagits bort och saker som lagts till.. vet dock inte om det är så.. men vill ändå se filmen igen. Haha, alltså måste se filmen igen för att se om dom pratade svenska i orginal filmen också, seriöst blev typ helt sur för att jag inte visste om det var något nytt eller om det var så annars också.. Ja, här fick ni en very.. öh, typ dålig .. (vad heter det? Recension, kanske? Ja, så är det nog) recension av Titanic.. så ni som inte har sett den: Tro inte att filmen är dålig bara för att jag gjorde en dålig recension såhär på kvällskvisten/natten när jag är ÖVERtrött.. se filmen, ni kommer inte ångra er! Ha en bra natt! :)

Han var jävligt snygg i Titanic.. nu är han typ "Hej, jag heter Leonardo DiCaprio och jag var jävligt snygg i Titanic och nu är jag... ja, inte så himla snygg!"

Comments
Postat av: cceciliaw

"inte så himla snygg" skojar du med mig? "Sjukt ful" kanske du skulle ha skrivit...

2012-04-06 @ 01:56:55
URL: http://cceciliaw.blogg.se/
Postat av: ..

Jag tycker han är snygg nu också.. men han var snyggare när han för yngre! <3

2012-04-09 @ 14:23:47

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback