Jag blir så less!


Jag började titta på den översta länken, men mitt i allt var den slut... Så jag fortsatte började testa andra länkar, men nästan alla var bara 37 minuter, av 44 möjliga... Och vissa fungerade inte ens. Något less jag är, och nu när jag väl har hittat en länk som fungerar och är nog lång laddar datorn sönder. Kul liv. Och bara för att göra allt ännu bättre: Pappa har köpt nya hörlurar till mig, men dom glappar som satan. Dom är helt sär! Ibland är det bara musik och ibland är rösterna jätte, jättelåga. Det är som att dom tar bort vissa delar av ljudet... åååh, särt. Nu ska jag fortsätta att se på PLL avsnittet, och förhoppningsvis laggar datorn inte. Och sen ska jag se det senaste avsnittet av Vampire Diaries och jag lovar att om det är lika nära som i förra avsnittet att Stefan och Elena kysser varandra och att dom itne gör det, alltså då satan blir det inte roligt för någon i min närhet. Jag kommer vara mör resten av helgen, jag lovar! Ha det bra.

Comments
Postat av: Johanna

Svar: Ja det är jättebra helt ärligt. Men börja kolla från avsnitt ett. Annars kommer det ta ett tag innan du tycker det är bra eftersom du inte är inne i serien annars :)

2012-02-19 @ 10:51:09
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback