Now you're just somebody that I used to know


Somebody that I used to know - Walk off the earth (Gotye cover)

Tack, Johanan för att du tipsade mig om den här låten! ;) Förresten alla ni: kolla på videon jag bäddade in (ja, jag vet att jag inte gjorde den stor nog, men ni vet nog hur man gör själva, eller?). Dom är rätt så enormt grymma på att spela gitarr... tillsammans på samma gitarr. Jaja, Idag har ajg varit på kör. Vi sjöng en massa. No shit Sherlock. Sen såg jag på CSI: Miami. Jag tyckte att avsnittet var rätt så grymt.. eftersom det var lite vampyrbaserat. Haha. Nu ska jag plugga in ordkunskapen i NO:n, och så var det nå mer i NO:n... Tack för att vi har så lite förlåt jag menar mycket läxor...

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback