- Hej, nu ska vi "dygna"

Just nu sitter jag i Amandas rum med Amanda, Sandra och Matilda. Jag hatar mini-pc:ar... Dom är så små och jag trycker inte på rätt tangenter... Ja, vem bryr sig egentligen? Sandra och Matilda ska sova, eller något, Amanda ser på Ligg med mig, på min dator, och det är därför jag lånar Amandas dator. Dagen har varit rolig, men den kändes lång. Det känns som att klockan är mycket mer än bara ett... Förresten så säger man "dygna" istället för att säga no-slepp här i Boden. I like it, like it, not. "Hej nu ska vi dygna". Nej, inte ska jag mobba bodenska. Nu ska jag se på något film tror jag, pusshej! :)


Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback