Fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå

Idag vaknade jag kring tio och steg upp typ tjugoöver tio. Jag måste ju vända på dygnet nu! Bara två dagar kvar tills skolan börjar, alltså idag och på måndag. Men det visst ni antagligen? I alla fall, ni ska jag ta och städa mitt rum lite snabbt. Jag gjorde det förra veckan men jag har redan hunnit slänga kläder på golvet osv. Sen ska jag hjälpa mamma göra knäck, bättre sent än aldrig. Och sen ska jag väl fixa mig osv. till ikväll. Omkring fyra kommer min morbror och hans familj och då ska vi äta middag tillsammans och sen kring halv sex, eller något sådant, kommer några andra gäster. Det är mitt kalas eftersom jag inte hade något på min födelsedag då vi inte var hemma. Ja, men då vet ni det, nu ska jag ta och städa. Pusshej! :)

Comments
Postat av: M

jag gillar din blogg på något vis, den är super enkel men ändå fin ! :)

2012-01-08 @ 11:19:24
URL: http://tjugofemtejuni.blogg.se/
Postat av: Miss Sunshine

Sv: Allt är fint med mig, hur är det själv? :)

2012-01-08 @ 11:32:13
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback