Hemma igen, och levande!

Haha, ja jag klarade mig till mormor & morfar utan att bli bortrövad av A eller någon av dom jag nämnde i inlägget tidigare. Det var ju dock så att det skulle komma upp vid halv fem eller så, men sär som blogg.se är kom det upp för typ fem minuter sen. Tack! Därför kommer dom här inläggen så tätt på varandra... Som jag sa i det tidigare inlägget var jag där och åt middag. Vi åt PALT! Yess, fyfan vad gott det var! Sen var jag kvar där och pratade med mormor och morfar, tittade på när mina två yngsta systar och min kusin hade "konsert" haha. Efter det tittade jag på två med morfar. Det var något program om bilar och sen något om båtar... hehe, verkligen min stil. Men det var faktiskt intressant. Sen åt vi fruktsallad och glass. Efter det såg jag på Rapport eller Nyheterna, eller vad det var, med morfar. Sen skulle jag hem. Och jag skulle gå... och min mobil hade typ 5% kvar.. vilket betydde att jag inte kunde ha igång ficklampan i mobilen. Och ni förstår inte hur mörkt det är på vägen hem till mig.. Sjukt kolsvart utan lampa!! Så mormor skulle skjutsa ner mig men hon och morfar ville se på Stjärnorna på slottet så hon frågade om Anna, min morbrors tjej, kunde skjutsa hem mig med skoter. Och det kunde hon såklart. Så hon och min lite äldre kusin Axel skjutsade hem mig. Åååh, det var länge sen jag åkte skoter! Så sjukt roligt det är!! Ja, sen när jag kom hem gjorde jag upp eld och här sitter jag nu. Mamma kommer hem när som helst. När hon kommer hem ska jag se PLL-avsnitt 13, Halloweenavsnittet. Jag har hört att alla säger att det är sjukt läskigt och att man inte ska se det när man är ensam hemma eller så, och jag lyder alla sådana regler så paranoid som jag är.. Det var det jag ville säga. Pusshej! :)

Mycket bildlösa, kanske tråkiga, inlägg på sistone.. tyvärr.

Comments
Postat av: LINNEA

håller med !



tackar<3

2012-01-14 @ 21:36:37
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: SOCKERLOLLO

Har du en Iphone 4?

Jag hittade en tjej som gör iphone skal hon är superduktig och tillsammans med henne har jag nu en tävling och lottar ut ett av hennes skal!



länk till tävlingen: http://sockerlollo.blogg.se/2012/january/tankte-dra-igang-en-rolig-tavling-enjoy.html



Vi hjälps ju åt eller hur ;)

2012-01-14 @ 22:09:25
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
Postat av: Julia

-med mig är det bara bra:)

VAD GÖR DUDÅ?:D

2012-01-14 @ 22:45:02
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback