A Dance Tribute to the Art of Football

Tänkte bara göra ett lite halvsnabbt inlägg, kommer säkert ta ett år innan jag är klar ändå, haha. Igår kom jag inte hem förrän vid ungefär klockan tio på kvällen. Jag var ju då på skolan på dagen. Allt var väl rätt så normalt där, förutom att vi inte hade någon bild och inget arbetspass heller eftersom vi skulle på en dans/teater-föreställning eller något sånt, typ från Norge eller något.. A Dance Tribute to the Art of Football. Jag tyckte att den var jätte bra, och de som dansade var helt grymma! Och jag vill inte ens tänka på hur mycket tid dom har lagt ner på att lära sig alla danser! Stackars människor som fick dansa nakna och allt på scenen sen.. hahaha. Men föreställningen var grym, skulle lätt se den igen! Sen hade jag spanska och slutade just efter två. Då gick jag, Cissi, Adina och Elvira först till Adinas mammas jobb och sen hem till Cissi. Sen gick vi ner till kykran och hade genrep. Jag var överdrivet hungrig då så jag blev typ yr och mådde piss. Kunde inte vara med på hela genrepet.. Men men. Sen gick jag, Cissi och Adina och åt på Sibylla, hahaha, ni skulle bara veta hur roligt det var. "Mencykeln" haha, CISSI OCH ADINA KÄNNER NI IGEN ER?! Så bra är vi. Sen halv åtta hade vi konsert i kyrkan med körerna och Py Bäckman. Det var jätte roligt och gud så grymma alla var! Lägger kanske up bilder från konserten senare idag. Kom hem vid tio sen och då gick jag och la mig nästan direkt.. satt bara vid datorn ett tag först, skräll. Nu har jag alldeles strax spanska, så ska faktsikt inte skriva något mer nu! :)


Nån video som jag hittade.. typ någon "snabbversion" av föreställningen vi såg.. hahaa, typ något ihop klippt.. Alltså bra jag är på att förklara!

Comments

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback