A total eclipse of the heart

Total eclipse of the heart - Glee

Först och främst vill jag säga att det har hänt något särt med youtube när man bäddar in videos i "små format" på bloggar... förut var det "listen" längst ner.. men nu är det det högst upp som syns. Särt. Tillbaka till vintergatan då. Sen i onsdags har jag varit i Piteå, Vallberget. Slalo har stått på schemat varje dag. Även Glee har stått på schemat, haha. Fruktansvärt bra tv-serie, måste jag tillägga. I helgen har det varit tävlig, dock har jag inte varit med öven fast jag inte är för "gammal" för den här tävlinge, haha. Nu ska jag faktiskt börja plugga lite till prov osv. som jag ahr nästa vecka.


Nästa veckas prov, läxor osv... Det känns verkligen att lovet är slut.

Comments
Postat av: Claudia-13 år gammal

ahhhaha änvänder du också schoolsoft?går du i vittra?:P



TÄVLING-VINN 100 KR ATT HANDLA FÖR PÅ HOS DENTA.SE (TANDBLEKNING) http://www.nattstad.se/MajmooN?id=2727767



enklaste sätten att göra för att vara med!!

2012-03-11 @ 20:44:56
URL: http://nattstad.se/MajmooN

Comment here:

What is your beautiful name?:
Are you coming back?

E-mail: (Just for me, it's our secret)

Do you have a blog?:

What is on your mind?:

Trackback